3 Ekim 2011 Pazartesi

yine akşam oldu .....

yine akşam oldu ömrümden birgün daha geçti gitti.günün bi kısmını tamamladıgım akşamüstlerinden biri elimde kahvem işleyip girdiğim derli toplu evraklara bakmanın huzuruyla akşamı planlamaya başladım bile.eve gidilecek yemek hazırlanacak kızım evcilik oynamak istiycek ben uzanıp kitap okumak eşim maç izlemek ve sonunda direnmeyi bırakıp tamam ozaman evcilik oynayalım diycem.bebeklerimizin hepsine birer rol vericez sen anne ol sen baba sen kız çoçuk,işe gidicek anneyle baba kızda kreşte arkadaşlarıyla oynıycak.ve ben kızımın mutlu olduğunu gördükçe üzülmiycem yine rafa kaldırılmış kitabın okunmamışlığına.ama yapıcam diycem kendi kendime bi akşam alıp çayımı kitabımı elime keyif yapıcam diye söz vericem kendime .bugünlerde her nedense bi kalabalık olma isteği büyüyor içimde .kalabalığın içinde tenhalık ürkütüyor çünkü.evimde olayım istiyorum daha çok bahçemde çiçekler sulayayım.akşam gelecek misafirlerime yemekler hazırlayım süslü püslü sofralar kurayım istiyorum.ve dost sohbetine katık bir kahve içelim istiyorum.eskiden olduğu gibi konumuz terk etmiş sevgiliden ibaret olmasın.şimdi şurda olmak vardı diye hayaller kurardık sabahlara kadar.kızım olursa oğlum olursa şu ismi koyucam deyip kıkırdardık.ah benim güzel yürekli dostlarım kilometrelerce uzağımdasınız şimdi.yalnız kalmak ne demek bu kadar kalabalıkta siz gidince öğrendim.yine eskisi gibi olsak diye buluşsakta yılda bir kere eskinin tadını vermiyor şimdiler.sabahları zombi gibi işe gitmek yoksa,sabahlara kadar sebebsiz ağlamalarımız yoksa tatıda olmuyor buluşmalarımızın.bi gece sohbetin tam ortasında uyuduğumda 'bigün bu günleri çok ararsın'diyen canım dostum gerçekten çok arıyorum.şimdi eş olduk anne olduk ama ben hiç vazgeçmedim içimdeki çoçuktan.ve yaşamımın şekillenmesinin en önemli mimarlarısınız  siz.sağlam örmeliydik duvarlarını hayatımızın sağlam olmalıydı ki yağmurdan ve kardan etkilenmesin.sizden öğrendim kabuğunu kaldırmadan iyileşmiyceğini gönül yarasının.pişmalıklarım var size dair.oğlunu kucağına aldığında yanında olamadığım için ,o gece uyuduğum için,seni gelinlikle şehir dışına uğurlarken ağlayıp makyajının bozulmasına neden olduğum için ve güzel günleri çarçabuk harcadığım için .şimdi zor bi dost ağızıyla sohbetler.eskisi gibi olmak zor.hiç dönüşü olmayan o yolda beraber yürürken nekadar güzel günler olduğunun bukadar farkında değildik.özlediklerimiz miydi hayattan soğumamızın nedeni bilmiyorum yinede ben güzel yaşadım demek keyifli.sizi çok seviyorum benim canımm arkadaşlarımm...sevgiyle....

3 yorum:

  1. slm şeker hayırlı olsun hemen değiştir temanı siyah olmasın okuyamadım bile

    YanıtlaSil
  2. olmuyor be kuzu hayat bi garip ağzımızınmı tadı yok yoksa hiç bir şeyin tadı yok anlamadım anlamak için uğraştım ama genede anlayamadım

    YanıtlaSil
  3. galiba ağzımızın tadı yok.iyiyken yağmur da yağsa bi güzel gözüküyor insanın gözüne ama yoksa keyfin güneşin doğması bile rahatsız ediyor insanı

    YanıtlaSil