10 Ekim 2011 Pazartesi

bir pazar günü:))

                                    Havaların soğumasıyla at çiftliği ve açık alanlarla vedalaşmak zorunda kalmanın keyifsizliğiyle kendimizi kapalı alışveriş merkezine attık.her ne kadar kızlar hallerinden memnun o oyuncaktan bu oyuncağa atlasalar da ben açık bi yere gitmek isterdim şöyle havadar .bütün gün kapalı bi yerde olmanın eksiklikleri işte.gider gitmez bir trendir tutturdular kızlar bindik tabi fedakar anneler olarak kuzenimle bizde bindik onlarla.Gezmeye başladık alışveriş merkezinin içinde her keze el sallayarak müzik eşliğinde danslar ederek.karşımızdan bi bayan geliyordu güzel giyimli incecik bedenli bi kadın üstelik yanında boyu kadar iki kızı vardı .ablam bana döndü biraz bizde hatalıyız dedi .öyle ya kızımın doğumundan beri bi türlü kurtulamadım şu fazla kilolardan kuzenimde aynı dertten müstarip.birbirimize baktık ne zaman unuttuk kendimizi biz ne zaman bu hale geldik ?ve bunlar olurken neden bişi yapmadık alınan fazla kilolar,ertelenen arkadaşlar,kendimiz için bişi yapmayalı o kadar uzun zaman olmuştuki sebep değildi annelik bahane hiç değil.hayat şartları çokta fırsat vermedi aslında bi arkadaş toplantısına yada eşinle elele sinema keyfine yinede yapmalıyız diye düşündüm kendi kendime bi yazımda söylediğim gibi insan kendi mutlu değilse bi başkasınıda mutlu edemiyor.belki daha az yapılan bi temizlik belki ertelenen bi akşam yemeği fırsat doğurur bi durup nefes almamıza kendi kendime içimden sözler verip devam ettik gezimize.bundan sonra evi daha az toplıycam daha çok gezicem şu fazla kilolarımdan kurtulucam arada birde olsa eşimle başbaşa vakit geçiricem bi arkadaşımla öğle yemeği yiyicem .yapabilirmiyim bilmiyorum ama kuzenime hak verdim dün bizdede hata var demesine benim güzel yürekli iyiki var dediğim nadir inanlardandır kuzenim.bazen ablam bazen en sıkı dostum olur .aslında hayatındaki herkeze karşı böyle fedakardır.hayatında nekadar vefakar insan var tartışılır tabi ama inanıyorum ki o böyle olmaktan mutlu .kabullenmekmi yoksa mutlulukmu bilmiyorum tabi ama inandığım tek şey var insan kendine ve hayatına iyi bakmalı iyi bakmalı ki mutlu olsun ...sevgiyle kalmanız ve kendinize iyi bakmanız dileğiyle....

2 yorum:

  1. bir arkadaşım derdiki "kendine iyi davran çiğdem" allah allah derdim buda ne tuhaf nasıl kendine iyi davranacaksın ki şimdi anlıyorum insan kendine iyi davranmadımı herşey uçup gidiyor elleriinde ama ben artık uçmasına izin vermek istemiyorum ve kendime iyi davranmayı öğrenmek için savaşıcam sende kendine iyi davran benim güzel kuzicim

    YanıtlaSil
  2. tamam bende kendime iyi davranıcam :)))))))))

    YanıtlaSil