17 Ekim 2011 Pazartesi

EY HAYAT!.............

           Sevdiği İnsanlarla vakit geçirmenin değeri çok büyük insan hayatında.Dün ailecek toplandığımız yağmurlu soğuk havalardan biriydi.Yemek yendi sohbet edildi.Erkekler tavlanın başına ,çoçuklar uykuya.Bizde mutfakta elimizde çay dizi seyretmeye dalmıştık ki teyzem geldi koşarak.Hadi bara gidiyoruz diye.Kızım ve eşim evdeyken dışarı çıkmayalı okadar uzun zaman olmuştuki .Hemen hazırlandık.Dışarıda yağmur yağıyordu,çok soğuktu.Ama ne yağmur ne soğuk değiştiremedi fikrimizi.Girdik kolkola montlarımıza sarılarak sımsıkı yürümeye başladık.Özgürlük dedim içimden defalarca ne kadar hasret kalmışım sana. Gittiğimiz yer harikaydı.Şarkılar söyledik avazımız çıktığı kadar.çokk keyifli bi akşamdı.Elinde gitarı rakısını yudumlarken 'ayrılık 'diyordu.'ahhh ayrılık her bir dertten ala yaman ayrılık'Gözlerim doldu içim buz kesti.Ayrılıkları hiç sevmeyen ve beceremeyen ben ;bir gün dedim kendi kendime sevdiklerimden ayrı düşersem,ya da onlar benden gitmek isterse ?dayanamam,ben yapamam.Ben kalabalığı seviyorum çünkü
Hava soğuksa toplanıp bi kaç kişi sessiz film oynamayı mesela .ya da içilen kahvenin eşliğinde yapılan dost sohbetleri.İçimden 'allahım eksik etme başımdan kalabalığımı'diye dua ederken.Cama yağmur damlaları vuruyordu.benim içime şarkının sözleri.ve gitar çalan sanatçı belliki yetmiyordu içtiği rakı bile içini ısıtmaya,belli ki ayrılmıştı.Herkezin bir defada olsa tattığı ayrılığı .Ey hayattt;hepmi yapılacak işleri,zorlukları göstereceksin bana?işte bu taraf senin güzel yüzün.Nevar arada birde olsa bu güzel yüzünle gözüksen bana?Sıklıkla olmasada arada bir kızımın oyunları,evimin işleri,işyerindeki evraklar olmasa tek düşüncem hatta hiç düşünmesem yarın ki yemeği bekleyen ütüyü,işlenecek evrakları.Arada birde olsa yağmurda yürüsem dün akşam ki gibi.Avazım çıktığı kadar eşlik etsem sahnede söylenen en sevdiğim şarkıya .Vee bağırsammm eyyyyy hayattttttttttt;Ben yaşıyorum  temizlik,ütü,iş,ve tüm sorumluluklarımın arasına sıkışıp kalsamda bazen ben yaşıyorum işte önemli olanda bu desem ve hala solmamış içim ve hala heycanlanıyorum tek başıma yürüdüğüm ıslak sokaklarda.seviyorum çünkü seni hayat .nolur bırakma beni hiç.soğukta dumanı tüten bi çayım olsun hep.yorulduğumda kolum kanadım eşim olsun,huzursuzluğumda kızım olsun ve hala içimde baharlar açmasına şükredeyim hep.gün gelirde bırakırsam seni sen tut ellerimden eyyyyyyy hayatttttttt...........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder